Welkom!

Vandaag 23 juni 2014 maak ik een begin aan het schrijven van een blog. Ik moet nog even mijn weg zoeken in hoe dit programma werkt. Ik hoop vanaf vandaag jullie op deze manier op de hoogte te houden van de perikelen bij Curves Houten. Mochten jullie nog niet weten wat Curves is, dan hier in het kort:

Curves is een sportclub speciaal voor vrouwen. Zij bieden een 30 minuten totaal training aan die leuk, snel en veilig is. Fitness, speciaal voor vrouwen. Het is namelijk wetenschappelijk bewezen dat 30 minuten per dag sporten, meer effectief is dan je 2 uur lang het apezuur trainen. Curves biedt persoonlijke begeleiding aan al onze leden. Niet alleen bij het sporten, maar ook op het gebied van voeding.

Omdat er veel te zeggen is over voeding en gezondheid, lijkt dit me het ideale platform om hier mijn adviezen en kijk op deze zaken te delen met jullie.

 

Kortom, hou deze blog goed in de gaten en lees binnenkort meer!

 

Salina

Plaats een reactie